Sinds 1 januari 2008 verleen ik onder de naam 'Halas' allerlei diensten aan met name kerkelijke gemeenten in de Protestantse Kerk in Nederland. De keuze voor het woord 'diensten' en de term 'dienstverlening' is een bewuste. Het is de bedoeling dat Halas dienstbaar is aan de opbouw van gemeenten en haar leden, dienstbaar in de diepe betekenis die de woorden 'dienen' en 'dienst' in de Bijbel hebben.

Voor de helderheid zijn de verschillende activiteiten van Halas voorzien van een eigen label.
  • Halas Advies: begeleiding en assistentie voor kerkenraden, met name op het terrein van gemeenteopbouw en kerkordelijke zaken
  • Halas Diensten: allerlei vormen van bijstand in gemeenten in tijdelijke situaties (vacature, ziekte, studieverlof, waarneming in vakantietijd enz.)
  • Halas Internet: hulp bij het opzetten en onderhouden van een website met meerwaarde, met inschakeling van zoveel mogelijk gemeenteleden
  • Halas Media: ontwikkeling en uitgave van materiaal voor o.a. de (mentor)catechese
Ga via het menu aan de linker- en bovenzijde naar de pagina's met meer informatie over dit aanbod.

Graag denk ik met u mee over vragen waar u in het werk in de gemeente tegenaan loopt. Neem vrijblijvend contact op voor maatwerk in uw situatie.
ds. H. van Ginkel
Joomla SEF URLs by Artio